Noen spillere i Oslo og omegn?
Endelig begynner nok av mine Cygnar/Cryx modeller å bli spillbare.
Så da er det på tide med første prøvespillling...
Noen spillere i Oslo og omegn?
Endelig begynner nok av mine Cygnar/Cryx modeller å bli spillbare.
Så da er det på tide med første prøvespillling...
Svaret er ja. Vi er i gang med å bygge et lite miljø her rundt Oslo Miniatyrspillklubb (http://www.2d6.no/viewforum.php?f=35) som har faste spilldager i Universitetsgata 20 på søndager mellom 1300 og 2200.
Personlig (Menoth/Skorne) er jeg litt opptatt akkurat denne helga og neste, men sjekk med f.eks. Skitter (Cryx/Trollbloods) og Ironclad (Cygnar og litt Cryx/Circle). Vi har endel nye rekrutter i Oslo og det har også startet opp et lite miljø i Moss.
Planen er å ha en demohelg på Arcon 26 i TØYTEten av juni, og samtidig kjøre en halvseriøs WM/H "liga" med de etablerte spillerne.
Send meg gjerne en PM for kontaktadresse.
Last edited by Kaptajn Congoboy; 03-15-2010 at 08:55 AM.
-Hey, it's all about the King Haralds.
Språkfilteret likte ikke synonymet for "siste delen av" gitt! Jeg har erstattet de fire bokstavene med noe som nok passerer. Uheldigvis er det ikke lenger noe mening i setningen.
Vi har ambisjoner om å starte en Warmachine/Hordes-liga når vi blir nok folk. Er det noe for deg?
Hei Albino01! Jeg er Ironclad på 2d6 forumet og som Kapteinen sier så spiller jeg Cygnar, litt Cryx og Circle.
... og her er Skitter fra 2d6, som spiller Cryx og Trollbloods.
Og da var vi igang![]()
Tror jeg nok vi var!
Jeg fikk som nevnt på 2d6 akkurat status som Press Ganger. Yay!
Hei, tenkte jeg skulle nevne at det er et ganske stort miljø i Oslo nå. Ligaer, turneringer, spilling på onsdager og søndager på Outland i Kirkegata, og fredager på OMSK.
Jeg heter Pjolterbeist på 2D6-forumet også, jeg spiller mest Cygnar og Trollbloods, og har litt Khador og mercs også.
Blogging at Lightning Shroud (link). Code games. Play games.
Currently playing: Cygnar (100+) (pictures), Trollbloods (100+) (pictures), Khador (35), Privateers (soon 15).