Yay ik ben de eerste! Geen WM-fanaten meer in de Lage (of Middelhoge) landen?
Yay ik ben de eerste! Geen WM-fanaten meer in de Lage (of Middelhoge) landen?
toch wel, maar t'is even zoeken.
Myn cygnar is altijd strijdvaardig.
Wat 'n gezelligheid! =)
...ook weer thuis.
Nieuw behang,da's alles.
*Alleen wel over de stopcontacten geplakt,'t is nog ff zoeken.*
Ik ben d'r ook nogsteed, maar als ik me niet vergis is het nl deel altijd wel een beetje rustig geweest toch? :P
Ik lurk vooral, maar ik ben er nog steeds.
Ik ben actiever op Gwhobby.net, maar daar is het nu ook wat stil rond het WM/H forum.
Dan moeten we van ons laten horen, nietwaar?![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
zoiets?
Eindhoven leeft ook nog, hoewel ik zowat de enige actieve PG ben die hier nog over is momenteel
Malebolgia komt soms ook even langshuppen.
In my opinion PP has overcompensated some models in MK2 Hordes.
Hier? Bijna nooit eigenlijk. Dit subforum heeft IMO geen meerwaarde naast GWhobby, dus het kan me niet echt interesseren.
De bedoeling is dat het hele R&R de focus van WM/H in nederland wordt. Was dit forum zowiezo niet best... leeg?
Zijn er fora die de WM scene in de lage landen als geheel omvatten die niet leeg zijn?
"We need men of action now, not words. Dependency on words is why we are here today..." - Lord Commander Stryker
waren er überhaupt al ooit veel spelers voor WM/H?
me dunkt dat de meeste gamers zo verknocht zijn aan GW dat andere firma's sowiezo "fout" zijn...
life's like a box of chocolates...most of 'm are filled with **** though..
@mezir probeer www.gwhobby.net, daar is een redelijk actief warmachine deel
@atzerath Valt best mee. We hebben op een toernooi vorig jaar 60 spelers gehad, en toen hadden we nog niet alle spelers in nederland
Er zijn op vrijdag in eindhoven toch wel standaard een man of 5-6, waarvan veel voormalige/nog steeds spelende warhammer mensen
Mja, maar 't vlaamsche pajottenland is wel andere koek dan eindhoven..hier verbranden ze nog wekelijks heksen..
life's like a box of chocolates...most of 'm are filled with **** though..
hello ik ben lou , zijn hier nog belgen aanwezig ?
Jah. Uit het Tiense/Leuvense.
Uit Oostende hier, Zwaar aan het werk ons spel te promoten![]()
"There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man."
zijn er nog die in de buurt van Leiden spelen??
Burn the dead, consecrate the bones and render them to ashes lest they return to haunt us - Captain Haley
The Royal Army of Cygnar
Waar ligt Leiden? ik ben van Gent ( en we hebben veel spelers)
Leiden ligt vlak bij Den Haag en ik moet de spelers zoeken die tijd hebben. Zelf heb ik Cygnar en mijn zoon Khador. De mini's kopen doe ik via internet.
Last edited by Meyer; 05-19-2010 at 01:43 AM.
Burn the dead, consecrate the bones and render them to ashes lest they return to haunt us - Captain Haley
The Royal Army of Cygnar